Oferta pracy na na stanowisko Sekretarka Wydziału Sztab Policji
Komendant Miejski Policji w Suwałkach poszukuje osoby na stanowisko:
Sekretarka Wydziału Sztab Policji
Miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Suwałkach,
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
Umowa o pracę na tzw. zastępstwo, w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie średnie,
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na stanowisku pracownika administracyjno no - biurowego
Główne zadania na stanowisku:
Organizowanie i wykonywanie pracy kancelaryjno – biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, głównie w zakresie:
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji wydziału, w tym w ramach poczt elektronicznej,
- Rozliczanie pracowników wydziału z pobieranej dokumentacji,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy/pracowników wydziału,
- Prowadzenie ewidencji urlopów funkcjonariuszy/pracowników wydziału,
- Prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy oraz przechowywanie kluczy zapasowych do szaf pracowników wydziału,
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- Archiwizowanie zgromadzonych dokumentów dot. spraw ostatecznie załatwionych oraz brakowanie dokumentów, którym upłynął okres przechowywania,
- Inne czynności przewidziane na przedmiotowym stanowisku.
Warunki pracy:
Praca biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy monitorze ekranowym, praca indywidualna, budynek z usprawnieniami dla osób niepełnosprawnych (budynek B)
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dobre warunki pracy,
- wynagrodzenie ok. 2750 zł brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze 2485,70 i premia regulaminowa 10,91 %) + wysługa lat
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl; tel. 47 714 17 33
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w tzw. normatywie, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 llipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko sekretarka.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
- CV
List motywacyjny, cv muszą być opatrzone aktualną datą – korespondującą z datą złożenia dokumentów oraz własnoręcznym podpisem
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w punkcie recepcyjnym urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko sekretarki”
Dokumenty należy złożyć do: 27.11.2020 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 714 11 85.