Informacje o wolnych stanowiskach pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko inspektora do spraw ewidencji kryminalnej w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym

  • Ogłoszenie nr: 167165
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 lutego 2015 r.

Komenda Miejska Policji w Suwałkach

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw ewidencji kryminalnej
  • w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym

 

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. K. Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

Miejsce wykonywania pracy:

  • Suwałki
  • Komenda Miejska Policji w Suwałkach
    ul. Gen. K. Pułaskiego 26
    16-400 Suwałki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych na potrzeby KMP w Suwałkach
  • Weryfikacja pod względem merytorycznym i formalnym poprawności druków wprowadzonych do ERCDŚ
  • Wykonywanie analiz na podstawie prowadzonych rejestrów na potrzeby KMP w Suwałkach zgodnie z poleceniami przełożonych
  • Prowadzenie ewidencji druków rejestracyjnych wprowadzonych do ERCDŚ i systematyczne ich przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Bieżąca współpraca i wymiana informacji ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Komendy
  • Doskonalenie zawodowe i szkolenie użytkowników informatycznych systemów policyjnych na potrzeby Jednostki

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 

Praca przed monitorem komputerowym, wymagająca skupienia i dokładności, często pod presją czasową wynikającą z konieczności dotrzymania terminów wynikających z przepisów regulujących zasady wykonywania określonych czynności, związana z obsługą policyjnych i pozapolicyjnych baz danych. Praca na terenie Jednostki nie wymagająca wysiłku fizycznego, związana z dostępem do informacji o prowadzonych postępowaniach oraz danych osobowych i koniecznością zapewnienia ich ochrony



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- wymuszona pozycja ciała,
- brak podjazdu, wewnątrz znajdują się windy


Inne
Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy związanej z obsługą komputera i pakietów biurowych typu Office
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Biegła znajomość obsługi komputera
    • Znajomość przepisów kodeksu karnego i kodeksu postępowania karnego
    • Umiejętność analitycznego myślenia i organizacji pracy własnej w warunkach presji czasowej
    • Dokładność i skrupulatność
    • Umiejętność pracy w zespole

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym lub informatycznym
  • Przeszkolenie z zakresu prowadzenia ewidencji kryminalnej w informatycznych systemach policyjnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Znajomość obsługi policyjnych systemów informatycznych
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Komunikatywność
  • Umiejętność twórczego myślenia i argumentowania
  • Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji kryminalnej w policyjnych systemach informatycznych
  • Powyżej 2 lat doświadczenia w pracy w administracji lub pracy związanej z obsługą komputera i pakietów biurowych typu Office

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje

Termin składania dokumentów:

05-03-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia oraz życiorys (CV) i list motywacyjny należy własnoręcznie podpisać.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzającego rozmowę kwalifikacyjną zostaną opublikowane na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach http://bip.suwalki.kmp.policja.gov.pl/ oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Rekrutacja będzie się składała z następujących etapów: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Złożonych ofert nie odsyłamy, oferty odrzucone a nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 087 564 11 85

Metryczka

Data publikacji : 20.02.2015
Data modyfikacji : 20.02.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Szymon Grygo
Osoba udostępniająca informację:
Szymon Grygo Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Szymon Grygo
do góry