Informacje o wolnych stanowiskach pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko specjalisty do spraw: prewencji kryminalnej, nieletnich i patologii w Zespole do spraw Prewencji Kryminalnej, Nieletnich i Patologii Wydziału Prewencji / nr 104863 /

Ogłoszenie nr 104863 / 25.08.2022

Specjalista
Do spraw: prewencji kryminalnej, nieletnich i patologii w Zespole do spraw Prewencji Kryminalnej,
Nieletnich i Patologii Wydziału Prewencji

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Koordynuje długofalowy program "Mam wybór ... wybieram rozsądek". Inicjuje, organizuje i nadzoruje zadania dot. profilaktyki zagrożeń. Aktywizuje lokalną społeczność do współpracy w zakresie poprawy poczucia bezpieczeństwa.
  • Koordynuje działania informacyjne "Nie ufaj bezgranicznie", nawiązuje i utrzymuje współpracę z podmiotami zajmującymi się przeciwdziałaniem handlowi ludźmi.
  • Sporządza analizy statystyczne, merytoryczne, przedkłada wnioski i propozycje do doskonalenia zawodowego pracowników i funkcjonariuszy. Prowadzi szkolenia z zakresu profilaktyki zagrożeń.
  • Utrzymuje kontakty z kadrą pedagogiczną szkół i placówek oświatowych oraz placówek opiekuńczych w celu zapewnienia przepływu informacji o zaistniałych zdarzeniach oraz występujących problemach, których rozwiązanie leży w kompetencjach Policji. Reaguje na zjawisko przemocy domowej oraz innych patologii, w szczególności alkoholizmowi i narkomanii.
  • Koordynuje pracę stażystów oraz studentów w ramach programu prewencyjnego "Prewencja na start". Inicjuje, wypracowuje i realizuje nowe rozwiązania prewencyjne.
  • Realizuje rządowe programy profilaktyczne dotyczące bezpieczeństwa dzieci, młodzieży oraz prowadzone przez KWP w Białymstoku "Nie bądźmy obojętni", "Nie (bezpieczny) internet", "Bezpieczny senior", "Bezpieczna droga do szkoły".
  • Współpracuje z organizacjami rządowymi, instytucjami samorządowymi oraz organizacjami pozarządowymi na terenie miasta i powiatu suwalskiego w zakresie realizowanych zadań.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze prewencji kryminalnej (przeciwdziałanie patologii społecznej oraz realizacji działań profilaktycznych - organizacja i prowadzenie spotkań, szkoleń, spotkań grupowych)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku takim jak: pedagogika, psychologia, prawo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata i 1 miesiąc w obszarze prewencji kryminalnej (przeciwdziałanie patologii społecznej oraz realizacji działań profilaktycznych - organizacja i prowadzenie spotkań, szkoleń, spotkań grupowych)

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca w siedzibie urzędu z możliwością wyjazdów - miasto Suwałki, powiat suwalski, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie mieszane, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy tylko w budynku głównym (budynek A), brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb
osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej 

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).

Oferty przyjmowane będą : - od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, oferty przesłane listownie - decyduje data wpływu do urzędu. List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Kandydat deklaruje, iż spełnia wymogi co do uzyskania wymaganego na przedmiotowym stanowisku poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych (klauzula poufne). Uzyskanie pełni przydatności do zajmowania w/w stanowiska kandydat uzyskuje poprzez poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w efekcie którego wydane zostanie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne. Nie uzyskanie stosownego poświadczenia bezpieczeństwa równoznaczne jest z utratą kwalifikacji do zajmowania powyższego stanowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 714 1185

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / staż pracy
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 31 sierpnia 2022

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 104863" na adres:
Komenda Miejska Policji
w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: +47 714 1185

Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2022
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki; kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@suwalki.bk.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych - dane mogą zostać przekazane uprawnionym, z mocy przepisów, podmiotom.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
 

Metryczka

Data publikacji : 25.08.2022
Data modyfikacji : 25.08.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Beata Zapolska
Osoba udostępniająca informację:
Szymon Grygo Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Szymon Grygo
do góry