Informacje o wolnych stanowiskach pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy na stanowisko Starszy Inspektor do spraw Teleinformatyki w Zespole Łączności i Informatyki nr ogłoszenia 22711

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw: teleinformatyki w Zespole Łączności i Informatyki

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Suwałki
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
(budynek D)
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki


ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki


WARUNKI PRACY

  • Praca o charakterze technicznym w zakresie teleinformatyki, praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, praca poza stanowiskiem pracy, wysiłek fizyczny, oświetlenie mieszane, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy tylko w budynku głównym (budynek A), brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej 

ZAKRES ZADAŃ

  • Wsparcie merytoryczne pracy jednostki w zakresie : zabezpieczanie nagrań z monitoringów na potrzeby prowadzonych postępowań, administracja monitoringami wewnętrznymi w PDOZ, KMP Suwałki, Niebieskim Pokoju, zabezpieczenie nagrań z kamer video oraz wszelkich rejestratorów nagrań, wykonywanie kopii zabezpieczonych nagrań. 
  • Wsparcie gospodarki materiałami eksploatacyjnymi do drukarek komputerowych (tusze, tonery, bębny) w tym planowanie zapotrzebowania, konserwacja, naprawa, wymiana oraz prowadzenie ewidencji tych materiałów sparcie zarządzania systemami łączności przewodowej i bezprzewodowej użytkowanymi w KMP w Suwałkach i jednostkach podległych w tym : łączności radiowej, telefonicznej i telefaksowej, łączności na potrzeby systemów informatycznych (transmisja danych), łączności dyspozytorskiej. 
  • Prace kablowe na rzecz instalacji oraz utrzymania systemów łączności bezprzewodowej, łączności przewodowej oraz systemów informatycznych. 
  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno – biurowej Zespołu Łączności i Informatyki. 
  • Wsparcie zarządzania sprzętem łączności przewodowej (prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) w tym: telefoniczną centralą abonencką NeXspan 500, urządzeniami teletransmisyjnymi, siłownią telekomunikacyjną, agregatem prądotwórczym DS-40 Silent i innymi urządzeniami zasilającymi, aparatami telefonicznymi, sprzętem serwisowym. 
  • Wsparcie zarządzania sprzętem łączności bezprzewodowej (prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej) : stacja retransmisyjna UKF, radiotelefony stacjonarne, radiotelefony przewoźne, radiotelefony noszone, systemy antenowe, urządzenia zasilające, sprzęt serwisowy. 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie. 
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok przy utrzymaniu i zarządzaniu systemami łączności lub systemami informatycznymi. 
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej. 
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego 
  • Korzystanie z pełni praw publicznych. 
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie elektroniczne, informatyczne lub telekomunikacyjne. 
  • Doświadczenie zawodowe: 2 lata w utrzymaniu i zarządzaniu sprzętem i systemami łączności w Policji. 
  • Specjalistyczne szkolenia z zakresu łączności w Policji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny. 
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy. 
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. 
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. 
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. 
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07 marca 2018 r. 
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. 

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji w Suwałkach, ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki

INNE INFORMACJE:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. 
  • Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i  otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
  • Przewidywane wynagrodzenie brutto: ok. 2248 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat.
  • Oferty przyjmowane będą od pn. do pt. w godz.: 8.00 - 15.00 w siedzibie urzędu w recepcji, lub proszę przesyłać listownie z dopiskiem "Nabór na stanowisko starszego inspektora - nr 22711"). 
  • Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
  • Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
  • Istnieje możliwość odbioru złożonych aplikacji w ciągu 3 m-cy od dnia publikacji wyników naboru. 
  • Kandydat deklaruje iż spełnia wymogi co do uzyskania wymaganego na przedmiotowym stanowisku poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych (klauzula poufne).
  • Uzyskanie pełni przydatności do zajmowania w/w stanowiska kandydat uzyskuje poprzez poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w efekcie którego wydane zostanie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne. Nie uzyskanie stosownego poświadczenia bezpieczeństwa równoznaczne jest z utratą kwalifikacji do zajmowania powyższego stanowiska. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

Metryczka

Data publikacji : 21.02.2018
Data modyfikacji : 16.03.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Beata Zapolska
Osoba udostępniająca informację:
Józef Pietrewicz Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Józef Pietrewicz
do góry