OFERTA PRACY NA STANOWISKO ELEKTRYK ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO – GOSPODARCZEGO
Komendant Miejski Policji w Suwałkach poszukuje osoby na stanowisko:
Elektryk Zespołu Administracyjno – Gospodarczego
Miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Suwałkach,
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie zasadnicze,
- uprawnienia elektryczne minimum do 1 kV (eksploatacja + dozór),
- doświadczenie na podanym stanowisku
- sprawność psychofizyczna
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na stanowisku elektryk – 2 lata
Opis stanowiska:
- montaż instalacji elektrycznych zgonie z dokumentacją
- wykonywanie przeglądów technicznych
- wykrywanie i usuwanie stwierdzonych uszkodzeń
- konserwacja urządzeń elektrycznych, instalacji odgromowej oraz zespołów prądotwórczych w zakresie instalacji elektrycznych
- kontrole stanu sprawności technicznej agregatów prądotwórczych
- inne obowiązki charakterystyczne dla stanowiska
Warunki pracy:
praca wykonywana poza biurem, praca na wysokości do 1-3 metrów, oświetlenie mieszane, wysiłek fizyczny, zmienne warunki atmosferyczne, bariery architektoniczne – bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, winda tylko w budynku głównym, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w administracji państwowej,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dobre warunki pracy,
- wynagrodzenie ok. 2300 zł brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze, premia) + wysługa lat
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
- CV
- dokument potwierdzający poziom wykształcenia (kopia)
- uprawnienia elektryczne minimum do 1 kV (eksploatacja + dozór)
- dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie na posiadanym stanowisku (kopie)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
List motywacyjny, cv oraz oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą – korespondującą z datą złożenia dokumentów oraz własnoręcznym podpisem
Wskaźnik zatrudnienia w KMP w Suwałkach osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekracza 6%.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Suwałkach do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Wymagane i dodatkowe dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w punkcie recepcji urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko elektryk”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (87) 564-11-85.