Oferta pracy na stanowisko Sprzątaczka Zespołu Administracyjno – Gospodarczego
Komendant Miejski Policji w Suwałkach poszukuje osoby na stanowisko:
Sprzątaczka Zespołu Administracyjno – Gospodarczego
Miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Suwałkach,
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie podstawowe,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność nawiązywania dobrych relacji
- poczucie odpowiedzialności,
- wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na stanowisku sprzątaczka
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w administracji państwowej,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dobre warunki pracy,
- wynagrodzenie 2030 zł brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze, premia, wysługa lat)
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
- CV
- dokument potwierdzajmy poziom wykształcenia (kopia)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być opatrzone aktualną datą – korespondującą z datą złożenia dokumentów oraz własnoręcznym podpisem
Dodatkowe dokumenty:
- inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kopie)
- świadectwa pracy
Wskaźnik zatrudnienia w KMP w Suwałkach osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekracza 6%.
Termin składania dokumentów (osobiście): od dnia 23.08.2017 do dnia 01.09.2017
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26
16-400 Suwałki
Wymagane i dodatkowe dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w punkcie recepcji urzędu z dopiskiem „Oferta na stanowisko sprzątaczka”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (87) 564-11-85.